fredag 21 mars 2008

födelsedagsfirande hos Nielsens.

01:36 är inte trött än så tänkte passa på att skriva mitt första riktiga blogginlägg. TAGGAT VA?! :)
det har varit en bra dag, den startades med färgning och klippning av håret. Frisören klippte av för mkt hår SOM VANLIGT. men jag är van. håret mitt växer ut en bit sedan blir det jätte slitet så klipper frisören av det till längden jag hade innan och så håller det på. så jag har alltid samma längd. och som sagt, det blev inge löshår och det känns faktiskt riktigt bra. för jag ångrade mig.
Iallafall efter det irrade jag och carro runt och letade paket till mor min, efter mkt om och men slutade det bra och jag blev nöjd. Kvällen spenderades hos mamma och pappa där vi åt massor och bara umgicks och firade mig, mamma och pappa. vi fyller år nära varandra alla tre:) mamma dagen efter mig och pappa en bit efter men mamma och syster är utomlands när han fyller så vi slog ihop allting. paket delades ut men alicia och syster blev inte helt utan heller, dem fick ett varsitt välfyllt påskägg. jätte trevlig kväll!

Inga kommentarer: