onsdag 23 april 2008

don´t.

okey en heldag på stadium idag igen. det är liksom det ända jag hinner med nuförtiden känns det som. alicia var sjukt trött idag efter dagis och fick flera extreeemmaaa raseriutbrott. gah det längsta var väl på 35 min. alltså då bara gallskriker hon och det går inte att få ngn kontakt med henne... jätte jobbigt och hemskt. men hon brukar ju bli sådär ibland när hon är så trött så hon blir helt frustrerad och ja.. nu sover hon iaf sött. jag borde också sova nu, ska nog ta och göra det.
men btw shit vad jag älskar hoffmaestro och ja det är ju inget minus att jens malmlöf är så sjukt jävla otroligt sexuell. GAH. jag är kräsen på karlar men han faller mig i smaken riktigt dugligt. en manlig man i hästsvans.





1 kommentar:

Anonym sa...

Hoff är kanske ett av jordens bästa människor på att göra musik! Har du testat att försöka sitta still när du lyssnar? Det GÅR fan inte! :D Crimson Sky och The Storm är lätt favoriterna och det är fan så öronen ramlar av när jag hör dem!