torsdag 24 april 2008

fly.




jag vet inte vad som gör mig nedstämd idag. är mest sjukt stressad, dessa pengar... jag blir tokig! om jag har tur blir det en hel del jobb i maj så jag inte är totally broke i juni. men då kommer ju skolan i kläm... men fattar inte hur csn tänker seriöst. jag får 2000 kr i maj.. jag slutar skolan sista maj och då har jag noll inmkomst i juni?! eftersom jag fortf pluggar heltid hela maj kommer jag ju egentligen ej hinna jobba, ja förutom helger. men nu kommer jag ju jobba så mkt som möjligt i maj ändå så jag förhoppningsvis har råd att betala hyran och alla mina feta räkningar... för dyrt för mig att bo i den här trean egentligen.. aja man får hoppas allt löser sig.

annars idag vill jag bara fly, bort från den här hålan.
ngn som vill med alicia och mig på en tripp utomlands? om jag skiter i att betala räkningarna har jag råd hahah

Inga kommentarer: