torsdag 24 april 2008

hårfärgsångest igen.










allt var så lättare när jag var blond, blond i rötterna och allmänt blond. sedan började man ju färga och trixa, har haft svart, rött, ljusbrunt mörkbrunt under det senaste året. mörkbrunt har ju helt klart dominerat perioden..

imorgon ska jag till frissan. har beställt tid för färg+ slingning och klippning. MEN ALLTSÅ?! nu börjar ju ångesten. det börjar bli sommar så ska jag satsa på att ljusa upp så mkt som möjligt? men jag tycker ju att jag är snyggare i mörkbrunt men är så trött på att färgen bli matt och för att inte nämna utväxten.. plus mitt hår slits så lätt så om jag bleker det måste jag nog klippa av mkt.. GAAAAAH! önskar ngn kunde säga till mig "maddo lilla den här färgen är du snyggast i, färga den, den passar din aögon och din hy och ha den forever". så man visste.. jaja, får se hur allt blir. jag är sugen på en förändring och bli ljusare! men vet ju att jag alltid kommer gå tillbaka till mörkt känner mig ju "unik" då.. haha,. gud vad man håller på alltså.

Inga kommentarer: