lördag 3 maj 2008

ajdå.

ibland är man ett svin och då får man stå sitt kast. en utav alla ggr du dumpat mig så sov jag hos en annan dude. idag kom det fram fast det var ett halvår sedan. nu dumpade du mig igen, förstårligt. vet inte när senaste gången var men ah.. jag vet inte vad jag ska känna heller. känner mig bara som det svin jag är. vill säga men ey grabben du dumpade mig stå ditt kast, skyll dig själv. kunde gått men jag ljög om allt, det som var fult.. att jag inte sa sanningen på en gång. och sanningen kommer oftast fram, så som idag. vet inte hur många ggr jag blivit dumpad av dig nu, eeeh. ovisstheten om allt, bråken, har gjort mig till en dålig människa. och det här var nog vad jag behövde, en konsekvens av ngt. så nu står jag här rakt upp och ner och tänker på hur det hela stora kommer bli. så skönt att du är borta från gävle, det är det som är det bästa i det sämsta, lyxet i misären. sedan tänker jag på det du nyss skrev, alla elaka saker. då blir det också lättare. liksom om du tyckte så varför har vi då ens hängt ihop? sjukt onödigt, då hade jag ju rätt hela tiden. men som ngn här skrev, du kanske sa det för att du var sårad för du visste att det du sa skulle såra mig hårt. alltså jag orkar inte med oss två hit och dit, jag var ett svin nu får jag stå för det. face it. bara jag slipper se dig. och detta var fan tråkigt för det verkade där ett tag som vi båda växt upp lite, insett saker, det kändes tryggare än förut. du är (var) ju min man! alltid den snyggaste och bästa. så kommer smarta maddo som älskar när dte är kaos i hennes liv och erkänner saker. önskar jag att jag fortf ljugit om den där grejen och få slippa den här hela processen igen? SVAR JA, gud vilken dålig männsika jag är. ni ser. jävla halvår sedan. och om du läser FÖRLÅT. men du kommer klara dig sjukt bra utan mig. det har du alltid gjort

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tror du inte bara han blev oerhört sårad när han fick veta? man säger så många dumma saker när man är arg.

Maddo sa...

girly: ja men gud ja! det blev han säkert, jag har sårat sönder honom, jag är hemsk

Unknown sa...

gumman! du är inte dålig på ngt sätt alls; du är bäst! alla gör vi misstag ibland, man måste gå igenom vissa saker för att få njutnig av annat! du ska inte lägga allting på dig så som du gör här inlägget, i ett förhållande är man alltid två och jag har svårt o tro att du skulle vara den med problemen alltid.

Anonym sa...

Menade inte att du är en hemsk människa, ni var ju trots allt inte tillsammans då. Igentligen tror jag att han tycker om dig jätte mycket därför han reagerade som han gjorde.

Anonym sa...

självklart var det dumt gjort men borde han inte få skylla sig själv lite? kan låta elakt men vad är det för jävla stil att hålla på att dumpa sin flickvän fram och tillbaka? okej, jag vet inte bakgrunden till det hela men visste du att han skulle ångra sig sen eller? annars förstår jag inte vad du gjort för fel. han hade ju gjort slut!

Maddo sa...

erika: ja jag håller totalt med dig, till tusen procent. han dumpade mig och liksom då får han väl skylla sig själv vad jag tar vägen inte direkt att han brydde sig isåfall eftersom han bara dumpade mig ensam, full mitt på stan i natten. så jaa?! men inte det jag gjorde fel, felet var ju att jag ljög om allt sedan när han frågade mig och så kommer det upp nu att jag ljugit. så förstår att han är pissed. jag sa att jag sov hos en tjejpolare och bara åt lunch med den här duden. men i självfallet sov jag ju där.