måndag 12 maj 2008

DET SISTA fjortisinlägget

vill rätta till en sak. jag skrev i mitt inlägg om dig att du visste om allt hela tiden. jag vill ställa det till rätta, du visste allt ungefär en vecka innan jag erkände för din bror. innan visste du bara att jag sovit där inte att jag rört karln. men jag förstår ändå inte den stora skillnaden, den tiden du visste allt sa du ju ändå inget till bror din? so same shit. att jag ljuger för att få sympati? jag är så liten på jorden och lalalala. OKEY, that´s fine. men vet du vad jag försöker inte få någons jävla sympati. det här är historien: jag blev dumpad av honom för tusende gången, av en olyckshändelse hamnade jag i en annan stad. ingen utav mina kompisar som bor där svarade och jag hade inga cash för att åka hem. jag ringde upp den här snubben för jag visste att han skulle låta mig sova där och det gjorde jag. sedan efter ett tag ville xet ha tillbaka mig och jag älskade honom så sjukt mycket så jag blev överlycklig och sa ja som vanligt. att jag inte berättade på en gång har jag faktiskt inte haft någon ångest för alls, för så många ggr det varit slut osv. jag vet varför jag handlade som jag gjorde, dels var mitt självförtroende jävligt lågt under den här perioden och dels var den här killen jämt så jävla snäll mot mig och gav mig uppmärksamhet och öste komplimanger över mig och jaaaaaaa jag föll för det i den stunden. töntigt men sant. och jag var arg och bitter på honom att han aldrig kunde bestämma sig om han ville ha mig elr inte, kändes jämt så osäkert. och vad vet jag vad han gjorde när det var slut? att jag var badass en utav alla ggr, det hände bara. sedan erkände jag grejen när han drog upp den nu ett halvår sedan, vet ej varför. kanske började få ångest nu. han gjorde helt slut, nu pratar vi inte. vad söker jag sympati i kvinna? va? vad är dte jag vill höra? vart ljuger jag? säg mig det. jag gjorde fel och ljuger inte ett jävla shiet om det. vad försöker jag mildra, jag var svinig mot honom, yes det var jag. tack och hej

9 kommentarer:

Anonym sa...

den stora skílnaden är vell att du ljög för mig som du gjorde för honom.. visst , att du sa till kristian att du bara ätit lunch med honom för att göra honom lite svarit. till mig berätta du att du sov där, ni drack öl osv.. vilket jag tänkte var en ondöig grej att berätta för kristian att det ska bli massa tjaffs.. och sa inte jag till dig när krisitan bad oss inte prata med varandra att JAG inte ville vara ovän med dig.. men jag har mina gränser jag med :) men de jag tycker är så jävla synd att du är så jävla duktig på att tala om allt krisitan gjort mot dig.. du kan ju skriva upp lite saker som du gjort mot honom? lr ? .. och det är dt inte bara jag som håller med om...

Anonym sa...

/annette

Maddo sa...

annette: visst jag kan skriva en lista om vad jag gjort är det de du vill? ser du inte vad jag skriver kvinna? jag var med en annan kille, han dumpade mig, har jag skrivit något mer om kristian här? jo att han sa att jag aldrig skulle få en annan. dte är de ända. vad ljuger jag i? varför försöker jag kasta skit på kristian när jag skriver att JAAAAAAAAAAAAAAG var ett svin och ljög. kristian dumpade mig ju fram och tillbaka hela tiden, ibland var dte för att han ej palla, ibland för att jag hade slyniga kläder, ibland var jag full och dryg och ett jävla svin mot honom. olika anledningar hela tiden. dte är ju sant. så vilken skit förösker jag kasta mot honom? när jag skriver exakt vad jag gjort.

Anonym sa...

till "annette"
förlåt, jag måste bara lägga mig i. jag tycker sånt här är sjukt fjantigt och så jävla töntigt. men ändå, seriöst. vad fan spelar det för roll, om maddo gjort si eller så då, NU? vad dom två har gått igenom innan, under alla dessa år, är ju ingenting jämfört med det här. och ingenting som rör dig överhuvudtaget egentligen. och du, du kommer inte hitta någon som gjort mer rätt eller fel här. dessutom är det här maddos blogg, vilket gör att hon får skriva vad hon vill, vad hon känner och vad hon tycker, och folk får välja eller inte välja att läsa - precis som kristian pratar med vem han vill om vad han vill (om han inte också bloggar), och folk får välja att lyssna eller inte. så enkelt är det. sen är det ju inte mer än logiskt att hon skriver utifrån SITT perspektiv och till sitt försvar. det hade vi nog alla gjort. och plzzzz, ta det här som en mogen babe och lämna bloggvärldsdramat. peace!

Anonym sa...

jag svara bara på denna fråga, och om du läst min blogg ser du att jag bett om ursäkt för att ens lagt ner tid på dig :) jag skiter i om du har gjort si lr så ? jag har mina åsikter och de va de som gjorde dig så förbannad osv.. har inte nämt ditt namn nångång så nån ska fatta de, tillskillnad från dig & de va de som störde dig..

så som du kan läsa har jag inte startat nån jävla drama utan maddo kännde sig träffat och ja , du ser ju resultatet i de hela :) och jag har lämnat mina åsikter och inte börjat bråka. hade jag brytt mig om erat / deras förhållande hade jag försökt förstöra osv för länge länge sen ;)

Maddo sa...

annette: såklart jag reagerar när du skriver massa skit om mig på din blogg, att jag är patetisk, en liten männsika och ljuger för att få sympati. när jag läser ngt sådant tror du ej att jag reagerar då tänk själv?! du säger att du ej ville vara ovän med mig, varför skrev du sådär från början då? "jag skrev ej ut ditt namn" vad fan spelar dte för roll, jag visste ju att dte var till mig. och ditt ursäkts inlägg var ingen ursäkt. "ursäkt för att ha lagt ner tid på dig?!" huh? men som sagt skitsamma i det här helt jävla ärligt. jag hatar att tjaffsa men tyckte du skrev helt skevt när jag såg dte där inlägget därför jag brydde mig från första början. och sa att jag inte höll med,

Anonym sa...

för att de är min åsikt och de är så jag tycker du gör.. att du starta de upp ditt humör och bla bla visst. de va du som tog kotakt med mig och bad mig ta bort nått jag står för att jag tycker och de gäller inte bara att jag tycker så om dig .. så de är en åsikt jag har om folk och råkar du va en av dom gör inte att jag tar bort det . tyvärr..

jäför det jag har skrivit i min blogg "om diG "oh de du har skrivit så kan du ju jämföra vem de e som har lackat ur och startat "bloggdramaa" haha, aja .. som jag skrev skulle jag inte lägga ner mer energie på dig .. onödiga diskutioner om vad jag ska få tycka lr inte! tycker att de här blitt lite förstort !

Maddo sa...

tar bort det?! vem har bett dig att ta bort det du skrev? då missuppfattade du det ganska rejält.

Anonym sa...

när vi prata i tele bad du mig tabort det jag srkivit