söndag 4 maj 2008

Puman.


bilden: carro och erika, snodd från carros ef


Carro var här och provade kläder och hon märker som även jag gör att ju mer man tittar i butiken finns det en del fynd. Idag köpte jag en svart bas tisha i strl XL och den blev perfekt lagom oversize. tråkigt med priset för en enkel svart t-shirt 300 kr, på h&m hittar men en bra för 79 kr. Iallafall provade hon en sådan grym tröja, hon var ursnygg. Carro ser ju ut som värsta modellen nu när hon typ tappat mellan 13 och 15 kilo. blir bara smalare och smalare.. men lite förstår jag henne faktiskt i höst ska hon börja plugga på en känd design skola i london. Modebranschen är tuff och ja som hon säger tyvärr känner man pressen av utseende osv. Men hoppas hon inte blir för pinne bara! svarta jeans från h&m i strl 36 hänger lite redan..(jag är lite orolig) och jag får inte ens upp dem över låren ;) men jag har ass och lår och gillar kurvor!!! helst skulle jag ha ännu större lår och rumpa och bröst och allt. Kan lätt väga tio kilo mer om dem sätter sig på rätta ställena. (vilket inte är magen om det sätter sig mer där så aah blä). Men iallafall tänkte köpa den där tröjan till henne nästa månad som hejdå present till henne innan hon åker. Hon kommer bli superglad min lilla caroline:) gud vad snäll jag är.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha vad du verkar vara go.

Maddo sa...

jag är oftast väldigt go :D