lördag 10 maj 2008

TAGGAD MADDO!



vädret är sjukt nice. jag mår super och har bara roliga saker att se fram emot idag. först blir det lunch sedan ut och leka med alicia. så ska vi invänta hennes far och my sis. sedan blir det ännu mer häng ute. och sedan ska jag börja göra iordning mig tills ikväll och firandet av jullan pullan. alla brudar kommer vara där kommer bli så niice. sedan blir det kanske lite utgång vi får la se :)

mamma ringde nyss från france och trodde att hon hittat min skor jag ville ha från zara, jag sa köööp. så sitter här och hoppas att det är rätt! det är ett par gladiatorsandaler som går upp på halva smalbenet ungefär. hon tyckte jag skulle ha sådana som går till knäeet, men inte riktigt jag...

och ja har inga skor till klänningen ikväll, elr kan väl ha ett par men jag vill ha dem som är sönder, satan. som tur var betalade wedins kostnaden av lagning av dem osv. men dem är inte klara förns tors.. jag får göra det bästa av det :) för har tyvärr ej råd att köpa ett par nya.

igår vart det jobb som gällde och sedan hänge jag med elin och pia och käkade glass, sedan mötte jag sis och peter och hännie, vi fikade i bollan. både jag och alicia var jätte trött på kvällen och somnade runt nio båda två.. vaknade nio idag så har sovit hela 12 h! inte likt mig :)

neej nu är maten klar!

2 kommentarer:

Linn Lundin sa...

fin du är :D

Maddo sa...

men åh tack gumman :D