lördag 3 maj 2008

UTTRÅKAD.


bild: från lastnightparty.com

fuck, jag är snart vid tre års gränsen.. det är dags nu igen jag vill röra på mig.. flyttade till gävle när jag var 13, flyttade därifrån vid 16, kom tillbaka när jag födde alicia (18). snart är hon tre år och jag 21. det är dags för ngt nytt. kroppen finner ingen ro, jag är så rastlös, nyfiken, äventyrlig. jag vill bort härifrån. det är nog. tre år i gävle räcker åt gången! GAAH! but what to do? jag har planer, det skulle gå piss enkelt. fast nu är det invecklat. om det bara hade handlat om mig så vare ju bara att åka liksom. men icke nu. boende, dagis, lalala osv. är van med stöd/hjälp/sällskap från mamma och pappa och tänk att vara helt utan dem, uuuh vad ensam jag skulle vara då alltså. neee.. ÅÅÅH. denna extrema rastlöshet som var i min kropp som ung har kommit tillbaka, omg det var så längesedan jag kände den sist. gillar inte att den slagit sig till ro igen, vet inte hur jag skla stilla den. men jag får gilla läget som det är. imorgon ska jag upp till jobbet. för några timmars sömn inatt med....

Inga kommentarer: