fredag 9 maj 2008

yesterday.

ÅÅÅH vädret är underbarare är någonsin, klockan är halv åtta på morgonen och solen skiner redan. i helgen är jag ledig så ska bara njuta av den utlovade "medelhavsvärmen" :D LOVELY!

igår var mest en lugn dag, var ute och gick med frugan. chillade i solen på balkongen. på kvällen mötte jag upp syrran så gick vi och käkade hon, alicia och jag. så myyys satt ute och åt och njöt av vädret. trots vädret och allt var jag dock nedstämd. fy fan vad jag inte längtar tills nästa vecka och tisdag, bläää.
men iaf så snackade jag med sis och bestämde mig för att gå ut och ta en öl. mötte upp vännerna gick till berggrenska och chillade, älskar vad dem gjort med stället! sedan blev det slicken. inte så mkt folk ute men stämningen var ändå sjukt bra. jag var skitsöt i mina nya klänning och jeansjacka, jättesomrig med fräknar på näsan som jag fått under dagen. ärligt talat mums på mig själv.
anyway sjukt bra kväll och jag har sjukt bra vänner <3 dock mindre rolig när klacken på mina nya heels från wedins bara gick av?! så där stod man på dansgolvet utan klack på ena skon haha. vi försökte laga den men det lyckades inte då den bara ramlade av hela tiden. kändes sjukt fult att gå och halta omkring. men allt löste sig till det bästa.. men skorna lär jag gå ner med idag och så får wedins styra upp det där, dem var ju helt oanvända.

jag är pisstrött och har sovit pyttelite och snart ska jag till jobbet. men bakis slipper jag då jag höll mig till två öl och en cider, jag är duktig så nuförtiden. sköönt:) hoppas ni går ut i solen och glassar idag :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja jäklar vad gutt det är. här nere i småland har det varit minst 25 grader hela dagen. fast man är ju fan inte van, känns som typ som man ska grillas haha. & röd är jag lite överallt.. men ääh, sjukt nice anyway! :D

Maddo sa...

jaa sjuukt nice :D hoppas det håller i sig läänge :D