måndag 24 mars 2008


Bilder från icanteachyouhowtodoit.com





Vintern har oss i sitt grepp! Termometern visar 15 minus, kan det stämma?! Jag tänker inte gå ut och känna efter.
Dagen var iallafall solig och skön, en härlig vinterdag! Jag var och småshoppade lite. Var riktig i handlartagen men det var bara Åhléns som var öppet så det blev underkläder till mig, strumpor och troser till alicia, dvd box med pingu, muggar och köksgardiner. Känns som om jag handlat "lite nyttigt" för en gångs skull. Grejer jag behövde och inte bara mer kläder som läggs på hög i min stökiga garderob.
Sedan har jag, moster och Alicia vart ute i snön. Dock tyckte jag det var lite synd att dem plogat så extremt bra överallt. Fanns knappt några ställen alls att köra pulkan på. Det var mycket roligare igår kväll när jag och Alicia begav oss till mormor och morfar i snöovädret, när vägen var helt oplogad. skitmysigt!


Nej nu ska jag dona lite här hemma, sedan blir det godnatt!

Inga kommentarer: