måndag 28 april 2008

HELGEN.

jävligt intressant helg... med upp och nedgångar. sitter dock och suckar åt mig själv just nu. att jag alltid ska krångla till allt... jag är nog extremt omogen. MEN IAF. lördagen var sjukt pepp! drog till sthlm för att gå på loop troop. åkte hem till frida och hennes radhus i vårberg dem bor så jävla fiiint! där blire grillpartyn i sommar kan jag lova :D sedan drog vi till allhuset och spelningen var sjukt bra, dem spelade mkt gamla låtar och jag fick back in the days tripp och stod och skrek med i texterna, röjjde as hell. träffade massa trevlig folk och hade jätte roligt! önskar jag haft kameran!! miss you!! haha. idag är det skola, elr den har väl redan börjat ska dit snaaaart.

den här låten gör mig fortf lika peppad. och det behöver jag verkligen bli just nu, glad och peppad.

KOM HEM!!!!!!!!! :(

Inga kommentarer: