tisdag 6 maj 2008

dagens då.

carro skedade med mig inatt vilket var lika mys som vanligt. i morse vaknade vi och var riktigt sega, så hela dagen började sjuukt segt. men iaf sedan gick jag till mami och papi och sa hejdå. dem drar till frankrike ett tag. sedan gick jag och alicien till sis. vi fikade kakor och sedan sprang jag ärenden på stan. later on så hängde jag och alicia i lekparkerna som vanligt nuförtiden när vädret är grymt. vid klockan sex blev hon hur trött som helst så det var bara att gå in och försöka få i henne nå mat och sedan titta på lite bompa och sedan vart det bädden för henne.

nu sitter jag här klockan är kvart i åtta och jag är faktiskt sjukt trött. men jag känner mig själv, brukar ju inte direkt bli en tidigt kväll för de.. ska laga lite mat och göra iordning några saker tills imorgon. skola som gäller då och jobba torsdag och fredag. sedan ledig hela helgen, har hört att det ska bli nice väder så jag ska steka mig i solen lite för jag är nu sjuuukt blek. och sedan ska vi ju fira julia på lördag, men ser hårt ut med ngn form av barnvakt. shiet också. kommer annars bli så jävla mys. chilla med brudarna på julias tomt, bara mysa.
justja, idag inhandlade jag en supersnygg tröja och en finfin klänning från gina. älskar klänningen, dock ser det ut som jag inte ens äger ett par bröst i den, men ÄH minitits kan vara nice det med ju :) ska ha den på lördag om det blir nå tjejhäng av för min del.

hittade en till bild på mig idag från looptroop 26/4 på kingsize hemsida. puss på claran

Inga kommentarer: