söndag 4 maj 2008

natti, natti


dagens: jobbat och sedan hem till mor för att äta god mat. sedan gick jag och alicia ut och invigde hennes nya hink-och-spade-set i alla lekparkar runtomkring, mys, mys. sedan ringde min far och sa att han skaffat en cykel till mig<3 jag har inte haft en cykel sedan sjuan. då åkte jag varje morgon till min vän rajjs hus och plockade upp henne och körde henne till skolan. eller ja några stulna cyklar hit och dit har jag väl haft. men ingen "seriös" hahaha. Så nu har jag en, farmors gamla. Ingen ville ha den idag när dem plockade i ordning för flytten från hennes hus. jag tackar iaf :)
sedan ringde mack eikväll och var på väg hem från sthlm och ville säga hej. supertrevligt! :) så han kom hit sent med ett skrovmål från max och höll mig lite sällskap i min ensamhet. alltid liika kul. han stannade ett litet tag och chillade sedan for han hem till sin fästmö i sundsvall. nej jobb imorgon med och klockan är för mkt och jag har ångest pillat lite i ansiktet no good... fan!

nu blire bädden. jag ska lägga mig och drömma att "min" snygging Hoffe kommer och rövar bort mig till en annan värld och där lever vi lyckliga i alla våra dagar hahah mums på honom

Inga kommentarer: